Oblikovanje osnovnih grafičkih standarda podrazumijeva kompletnu izradu vizualnog identiteta tvrtke.

Vizualni identitet predstavlja cjelovit program likovno-grafičke obrade koja obuhvaća potpuna vizualna rješenja za tvrtku i ostale proizvode poslovnog komuniciranja.

Vizualni identitet nastaje planiranim, koordiniranim i profesionalnim djelovanjem u oblikovanju pojedinih elemenata vizualne prezentacije tvrtke, koje je usklađeno s čitavom koncepcijom marketinga. Svakom klijentu pristupamo individualno, osluškujući njegove zahtjeve i želje kako bi dobili potpunu sliku njegovih potreba.

Vizualniidentitet

Vodeći se time, naš tim kreativaca izrađuje prepoznatljivu i jedinstvenu sliku koja će prezentirati Vašu tvrtku na tržištu.

Temelj izrade vizualnog identiteta je logotip (znak) koji služi kao glavni element prepoznatljivosti tvrtke. Definiran logotip se primjenjuje na poslovne tiskanice (posjetnice, memorandume, kuverte, poslovne mape i sl.) i kao takav predstavlja cjelovit vizualni identitet. Takvo cjelovito vizualno predstavljanje stvara jedinstvenu predodžbu i pojačava pozitivni učinak dojma koji tvrtka ostavlja na tržištu.

Dugogodišnje iskustvo u personaliziranom pristupu klijentu omogućava nam suradnju s velikim i zahtjevnim klijentima koji od svojih partnera očekuju visoki nivo profesionalnosti.

Identity
Promotivni materijali imaju važnu ulogu u stvaranju imidža organizacije i stjecanju povjerenja klijenata i ostalih dionika.
PromoNaslov5

Propagandna sredstva i promotivne poruke

U tiskana propagandna sredstva spadaju sve vrste oglasa, plakata, letaka, brošura, prospekata i sl. Propagandna sredstva predstavljaju instrumente za prijenos propagandnih poruka do primaoca.

Cjelovito propagandno rješenje rezultat je istraživanja i prikupljanja što više činjenica o poslovanju, proizvodima i potrošaču.

U tom cjelovitom pristupu leži uspjeh dobre propagandne poruke, plakata, oglasa, prospekta, jer kvalitetno propagandno oblikovanje ima zajedničkih elemenata s oblikovanjem u umjetnosti, gdje se međusobno nadopunjuju oblik i sadržaj, maštovitost i doživljaj.

Promo
Ambalaža pomaže boljem pozicioniranju i razlikovanju proizvoda na tržištu u odnosu na konkurenciju.

Kvalitetna ambalaža čini proizvod prepoznatljivim, atraktivnim i poželjnim, stoga je psihološki pristup u oblikovanju veoma bitan jer s dobro osmišljenim i ciljanim oblikovanjem proizvoda možemo značajno podići potražnju proizvoda.

Jedan od važnih trendova današnjice svakako je personalizacija. Personalizirani proizvod stavlja u središte korisnika, njegove želje i potrebe. Ukratko, personalizacija je izrada završnog proizvoda prema osobnim željama klijenta i jedinstvenim informacijama na svakom proizvodu.

Kutije

Vodeći se tim trendom, usmjerili smo se upravo na izradu ambalaže specijalnih zahtjeva, prilagođenu potrebama naručioca u malim i srednjim nakladama.

Naša rješenja su podložna brzim izmjenama prema željama klijenata, uz stručne savjete, kako bi finalni proizvod zadovoljio sve aspekte koji se od njega i očekuju.

Kutija
+
OBLIKOVANJE
+
Identitet
Oblikovanje osnovnih grafičkih standarda podrazumijeva kompletnu izradu vizualnog identiteta tvrtke.

Vizualni identitet predstavlja cjelovit program likovno-grafičke obrade koja obuhvaća potpuna vizualna rješenja za tvrtku i ostale proizvode poslovnog komuniciranja.

Vizualni identitet nastaje planiranim, koordiniranim i profesionalnim djelovanjem u oblikovanju pojedinih elemenata vizualne prezentacije tvrtke, koje je usklađeno s čitavom koncepcijom marketinga. Svakom klijentu pristupamo individualno, osluškujući njegove zahtjeve i želje kako bi dobili potpunu sliku njegovih potreba.

Vizualniidentitet

Vodeći se time, naš tim kreativaca izrađuje prepoznatljivu i jedinstvenu sliku koja će prezentirati Vašu tvrtku na tržištu.

Temelj izrade vizualnog identiteta je logotip (znak) koji služi kao glavni element prepoznatljivosti tvrtke. Definiran logotip se primjenjuje na poslovne tiskanice (posjetnice, memorandume, kuverte, poslovne mape i sl.) i kao takav predstavlja cjelovit vizualni identitet. Takvo cjelovito vizualno predstavljanje stvara jedinstvenu predodžbu i pojačava pozitivni učinak dojma koji tvrtka ostavlja na tržištu.

Dugogodišnje iskustvo u personaliziranom pristupu klijentu omogućava nam suradnju s velikim i zahtjevnim klijentima koji od svojih partnera očekuju visoki nivo profesionalnosti.

Identity
+
Promocija
Promotivni materijali imaju važnu ulogu u stvaranju imidža organizacije i stjecanju povjerenja klijenata i ostalih dionika.
PromoNaslov5

Propagandna sredstva i promotivne poruke

U tiskana propagandna sredstva spadaju sve vrste oglasa, plakata, letaka, brošura, prospekata i sl. Propagandna sredstva predstavljaju instrumente za prijenos propagandnih poruka do primaoca.

Cjelovito propagandno rješenje rezultat je istraživanja i prikupljanja što više činjenica o poslovanju, proizvodima i potrošaču.

U tom cjelovitom pristupu leži uspjeh dobre propagandne poruke, plakata, oglasa, prospekta, jer kvalitetno propagandno oblikovanje ima zajedničkih elemenata s oblikovanjem u umjetnosti, gdje se međusobno nadopunjuju oblik i sadržaj, maštovitost i doživljaj.

Promo
+
Ambalaža
Ambalaža pomaže boljem pozicioniranju i razlikovanju proizvoda na tržištu u odnosu na konkurenciju.

Kvalitetna ambalaža čini proizvod prepoznatljivim, atraktivnim i poželjnim, stoga je psihološki pristup u oblikovanju veoma bitan jer s dobro osmišljenim i ciljanim oblikovanjem proizvoda možemo značajno podići potražnju proizvoda.

Jedan od važnih trendova današnjice svakako je personalizacija. Personalizirani proizvod stavlja u središte korisnika, njegove želje i potrebe. Ukratko, personalizacija je izrada završnog proizvoda prema osobnim željama klijenta i jedinstvenim informacijama na svakom proizvodu.

Kutije

Vodeći se tim trendom, usmjerili smo se upravo na izradu ambalaže specijalnih zahtjeva, prilagođenu potrebama naručioca u malim i srednjim nakladama.

Naša rješenja su podložna brzim izmjenama prema željama klijenata, uz stručne savjete, kako bi finalni proizvod zadovoljio sve aspekte koji se od njega i očekuju.

Kutija