Prepoznatljivost je ključ. Svaka tvrtka ima svoj identitet. Prepustite MID-ovim kreativcima oblikovanje identiteta Vaše tvrtke i istaknite se na tržištu.
ZNAMO KAKO. Svojim uslugama zaokružujemo Vašu marketinšku priču.
Prepustite MID-ovim kreativcima oblikovanje identiteta Vaše tvrtke i istaknite se na tržištu.
Kreiranjem vizualnog identiteta stvara se osobnost brenda. Dobro osmišljeni vizualni identitet postiže prepoznatljivost na tržištu. Vizualni identitet je skup određenih simbola neke tvrtke: logotipa, znaka, slogana, komunikacijskih materijala, grafičkih marketinških aplikacija i svih ostalih vizualnih elemenata koji predstavljaju tvrtku i čine je prepoznatljivom na tržištu.
Izrada logotipa
Temelj izrade vizualnog identiteta je logotip koji služi kao glavni element prepoznatljivosti tvrtke. Svaka tvrtka bez obzira na veličinu treba uložiti u dobro dizajniran logo jer ju on kasnije predstavlja na tržištu. Uz uslugu kreiranja vizualnog identiteta dobijete Vašu knjigu standarda. Osim pravila prema kojima je izrađen logotip knjiga standarda definira Vaša primarna i sekundarna sredstva komuniciranja.
Kreiranje brenda
Dobra vizualizacija identiteta tvrtke je temelj za dobar marketing jer direktno komunicira s Vašim klijentima. Osim zanimljivog dizajna i loga možemo Vam pomoći kreirati brend koji će privlačiti kupce i razlikovati Vas od konkurencije. Kvalitetni brendovi lako dopiru do novih klijenata, ali i puno lakše zadržavaju postojeće klijente.
Iako je vizualni identitet osobna iskaznica Vašeg brenda, ne smijemo zaboraviti na važnost komunikacijske poruke nekog brenda kao i tona komunikacije jer su i to ključni čimbenici brenda. Vizualni identitet privlači pozornost, a ton potiče na interakciju. Dobro pogođen ton ostavlja dojam da s korisnicima komuniciraju ljudi čime brend dobiva ljudsko lice što je posebno važno za tvrtke iz segmenta uslužnih i turističkih djelatnosti.
Strategije brenda
Vodeći se svim navedenim, MID-ov tim kreativaca izrađuje prepoznatljivu i jedinstvenu strategiju brenda koja će prezentirati