Fotografije su moćan marketinški alat. One plijene pažnju, pričaju priču, uvjeravaju i pomažu boljem pozicioniranju Vašeg proizvoda ili usluge. Zašto je to tako? Jednostavno, zato što pomoću fotografije možete izraziti moćnu poruku koja se prenosi na prvi pogled.

Cilj fotografije je prenijeti misli, ideje, poruke i emocije gledatelju kako bi ga potaknula na razmišljanje o Vašem proizvodu ili usluzi kao i u konačnici, na djelovanje odnosno kupnju.

Kakve su Vam fotografije na web stranici?
Mnoge tvrtke za potrebe izrade web stranice posežu za Stock fotografijama. To je svakako najlakši izvor na koji možete naići jer su besplatne ili uz pretplatu dosta jeftine, profesionalne i raznolike. Ipak one nisu dobro rješenje kada Vam je cilj isticanje i jedinstvenost. Zašto? Zato što kupci vole vidjeti stvarnu fotografiju onoga tko im pruža uslugu, prodaje ili proizvodi proizvod, ureda, pogona, samog proizvoda i slično. Tako se stvara povjerenje.

Fotografiranje

Zašto je važna profesionalna fotografija?
Kvalitetne fotografije promoviraju Vaš brand na jednostavan i učinkovit način, učvršćuju povjerenje kupaca i čine Vas prepoznatljivima. Kod izrade fotografija kojima je cilj unaprjeđenje Vašeg branda, ključno je istaknuti i dosljednost odnosno potrebu da se odmah na početku odlučite za određeni stil te da se njega držite kroz cijelu paletu proizvoda. Nadalje, fotografija je u nekim industrijama, poput dizajna i mode gdje kupci često pretražuju putem Google Images, jedini kriterij putem kojeg kupci biraju proizvod. Počinjete shvaćati vrijednost profesionalne fotografije? Odlično, evo još nekoliko prednosti:

Stvara dobar prvi dojam. Kupci često prvi dojam o Vama stvaraju kroz fotografiju, te kroz nju donose odluku hoće li uopće čitati više informacija o proizvodu ili usluzi. Izbjegnite stvaranje lošeg prvog dojma jer tko zna koliko potencijalnih kupaca će Vam uopće dati priliku da ga popravite nekim daljnjim sadržajem ili interakcijom.

Privlači pažnju.Iako su video, audio i tekst važni elementi suvremenog marketinga, ništa neće tako brzo privući pažnju kao dobra fotografija.

Pobuđuje emocije.Ljudi snažno reagiraju na fotografiju. Emocija je vrlo važna za prodaju proizvoda ili usluga osobito kada prodajete doživljaj. Spajanjem pravih emocionalnih elemenata s uvjerljivim tonom postići ćete daleko veću učinkovitost oglašavanja.

Kupac bolje razumije Vaš proizvod.Potencijalan kupac koji kvalitetnom fotografijom iz više kutova dobije sve potrebne informacije puno je bliži kupnji proizvoda. Kod loših ili nepostojećih fotografija potencijalni kupci odmah posumnjaju na lošu kvalitetu proizvoda i skrivanje određenih mana od strane prodavača.

Oživljava ono što napišeš.Bez dobrog vizuala, odnosno fotografije i najbolja web stranica neće donijeti očekivane rezultate. Fotografija je potrebna kako bi ono što nudite, odnosno plasirate na tržište oživjelo u svijesti kupca.

Profesionalno fotografiranje

Ima veću vjerojatnost biti dijeljena na društvenim mrežama.Treba li ovo uopće dodatno objašnjavati? Svrha svakog profila tvrtke na društvenim mrežama je da se ostvari interakcija s potencijalnim kupcima i da se glas o njihovom proizvodu dijeli online. Opće je poznato da publika na društvenim mrežama najbolje reagira na atraktivan vizualan sadržaj, što se posebno ocrtava kroz dramatičan rast korištenja Instagrama i Pinteresta. Budite korak ispred konkurencije i objavljujte originalne, profesionalne fotografije koje će istaknuti Vaš brend i podići prisutnost na društvenim mrežama. Kvalitetne fotografije će imati više klikova, komentara, dijeljenja i povećati doseg vaših objava kao i vidljivost same stranice.

Unaprjeđuje Vaš SEO.Profesionalni fotograf uvijek vodi računa da smanjujući veličinu slike, zadrži kvalitetu. Pitate se zašto uopće smanjivati veličinu slike, a ne staviti na web najveći format koji imate? Zato što veličina slike ima velik utjecaj na brzinu Vaše web stranice, pa je upravo zato optimizacija slika jedna od najjednostavnijih stvari kojima transformirate web stranicu iz dobre u odličnu.

Odlično funkcionira i kao teaser.Zamislite fotografiju kao klasični teaser čija uloga je da u što kraćem vremenu ilustrira kvalitetu Vašeg proizvoda i napravi distinkciju, te potakne potencijalnog kupca da sazna više o vašem proizvodu. Zato koliko god je dobar copywriter zaslužan za uspjeh reklame, jednake zasluge treba pridati i kvalitetnoj fotografiji. U kombinaciji s pravim tekstom, fotografije su najmoćniji marketinški alat kojim možete raspolagati.

Savjet više
Razumijete važnost profesionalne fotografije, ali niste si u mogućnosti sada priuštiti taj izdatak? Razlog više da nastavite čitati naš blog. Donosimo još nekoliko savjeta koje toplo preporučamo koristiti odlučite li se sami fotografirati Vaše proizvode.

Jednostavnost prije svega.Kod fotografije svakako vrijedi ona manje je više odnosno jednostavnost prije svega. Kada pričamo o proizvodima savjetujemo da ih fotografirate na neutralnoj pozadini kako ne biste odvlačili pozornost od proizvoda. Ukoliko je moguće sve proizvode fotografirajte u istoj poziciji, dimenziji i s istim osvjetljenjem. Time ćete ostaviti dojam profesionalnosti.

Ne pretjerujte u količini objava.To što ste sami napravili fotografije ne znači da su sve za objavu ili bar ne u isto vrijeme. Umjesto toga odaberite one za koje vjerujete da su najbolje uspjele i da će se potencijalnim kupcima najviše svidjeti.

I na kraju ne zaboravite upotpuniti fotografije dobrim copywritingom. Iako fotografija počinje pričati priču o Vašem proizvodu, nakon nje obavezno nastupa tekst pa se potrudite da bude jednako dobar! Ne zaboravite, ukoliko se svidite potrošačima tražit će još i eto za tren željenog rasta prodaje.